En enda lååååång mening....

Bara några timmar kvar sen beger jag mig hemåt för att packa min lilla resväska, vänta in Dennis och Christer för att bege oss till Rättvik och höstmarknad och andra kuligheter ;-) Jessica ska också med och mamma som har varit på besök i 08-land. Hon har haft full rulle med fika träffar och shopping och annat. Tror att hon känner sig rätt nöjd efter sitt stockholmsbesök ;)) Har fortfarande problem med min blogg =( kan inte göra mellanrum i texten, jo när jag skriver den men sen när jag sparar texten för publicering så flyter allt ihop till en enda mening. Kan fortfarande inte lägga in vanliga bilder mellan textraderna för då försvinner allt som jag skrivit.... Har skickat en förfrågan till blogg.se om varför det är så. Får jag ingen hjälp byter jag blogg. har börjat kika lite på blogspot som jag blev tipsad om. Verkar vara en blogg i min smak. Var på väg att skapa ett konto men då var det problem med mitt google konto...aaargh !! Hinner inte fixa det nu, så jag får ta tag i blogg-problemen efter helgen. Så länge får ni tyvärr läsa allt i en enda lååååååååååååååååååååååång mening ;-) (Lägger in små hjärtan emellan så att det ska bli liiite mellanrum i alla fall ;-) Ska blogga lite från mobilen i helgen och försöka få in en å annan blid från marknaden ;))) ha det bäst och en härlig torsdag ! Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback