Vi hade i alla fall tur med vädret ;-)

Sitter och mumsar på godis som jag fick av Marie och Therese (tack) samtidigt som jag tittar på Robert Gustavsson på fyran ;) Snart kommer min fina mamma och lilla Zissi. Dom ska bo här tills på torsdag, då sticker vi upp till Rättvik och då ska vi bo hos mamma ;-) Imorgon är det måndag, ny vecka, nya tag....tack och lov bara en fyrdagars vecka för mej, tjohej !!!! Hoppas att du har haft en härlig helg =D Vädret kan man ju i allafall inte klaga på ;) Var det dom sista varma dagarna för i år, tro ?? För min del får det gärna hålla i sig året ut ;-) Kram H.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej vännen!

Hoppas din dag /kväll var fin igår,,

Härligt med kort vecka!!

Vi hörs!!

Kramis!!

2011-10-03 @ 16:03:15
URL: http://susanne64.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0