Funkar !

Funkade !! Härligt, nu kan man blogga och lägga in bilder när man vill ;) Sitter just nu i soffan, mer död än levande, är helt slut. Började jobba kvart i sju imorse, hade massor att göra, tog ingen lunch, slängde i mig lite av matlådan lite snabbt vid skrivbordet....Inge bra, jag vet men hade jobb som var tvunget att bli klart idag. Sen iväg, fixade ärenden, hämtade upp Dennis o Anton, körde dom till fotbolls träningen. Sen hem en snabbis för att dammsuga upp morgonens kaos med parfym flaskan, hänga en maskin tvätt sen iväg igen och hämta upp killarna på träningen. Fick fyra killar i bilen istället för två, så det var bara att svischa runt som chafför från Skogås till Östberga till Årsta till Stureby och slutligen Bandhagen, phu ! Var Såååå hungrig, kände mig nästan svimfärdig. Att ställa sig vid spisen kändes inte sådär jätte lockande. Sååå gissa att man blev glad när man kommer in och bordet är dukat och nygräddade pannkakor står och väntar =D min fina fina dotter hade fixat middag, så det var bara att sjunka ner, stressa av och njuta av pannkisar med sylt och vaniljglass...;-) Blir tidig sänggång ikväll,men känns okey för imorgon är det fredag !!! Tack Mina vänner för att ni inte tycker jag är helt crazy med tanke på mitt tidigare inlägg. Känns så skönt att få stöd. Ska leta efter ringen i smink väskan och mina necesärer, tack Sussie =)))) Godnatt mina vänner ! Kram H.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Säga vad man vill, men dig är det full fart på!!! /Kramen

2011-09-30 @ 01:08:10
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0