Home sweet home..



Söndag, hemma, ledig....aaaah, vad skönt !!
Ska bara skrota omkring i mina slitna mysbrallor och mina röda tofflor och göra så lite som möjligt.
Packa upp lite, plocka lite, tvätta lite, köra Dennis till sin träningsmatch, inga tunga saker direkt.
Tänker inte lyfta något tungt, tänker inte städa ett endaste dugg, har jag gjort så det räcker och blir över denna vecka ;-)
Ska kolla om jag hittar nån bra film som man kan slötitta på , hänga lite med mina barn som jag inte träffat på hela veckan.
En lugn och skön söndag, i hope ;-)

Imorgon är det jobb igen.
Veckan då lönerna ska ut så det lär bli en hektiskt vecka.
Bara att gilla läget.

Ha det bäst denna söndag !

Kram H.


Jag & mina röda tofflor som ska hänga idag ;-)


Kommentarer
Postat av: Sussie Ö

Ja häng med dina röda idag:-))

Du behöver nog vila,,både kropp & själ..

Skönt ändå att det verkat funka allting vid flytten!

Jag laddar inför ny vecka jag med,,bara fixa lite,,fniss

Sedan blir det god bok & en prommis i skogen,,måste ha lite power till veckans göromål:-)

Ha det så skönt idag,,så hörs vi i veckan,,,Kram

2011-09-18 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0