Tack =)



Tack för era fina kommentarer ♥
Dom värmde ända in i själen.
Tack !

Nu sitter jag och väntar på mina bröder som är och slänger av ett lass med möbler som ska till Varåsen (brorsans landställe) sen ska vi åka upp till mamma i lägenheten och börja borra upp gardinstänger, tavlor och annat.
Jag har städat, städat och åter städat idag.
Skurat kakel, speglar,lister, dörrar, plockat, slängt,packat och röjt ur en friggebod och dessutom tvättat 15 fönster....trött ? Nja, lite granna *tsss
Jo, ärligt så skulle jag kunna somna sittandes.
Varenda del i kroppen skriker :
- Lägg ner !
- Sluta !
- Vila
Men lyssnar man ?
Not !
Går inte, lördag klockan 18.00 står dom här som ska flytta in och då ska det vara tomt, utplockat och skinande rent.
Så det är bara att köra.
Tufft nu, men det kommer kännas så bra när det är klart ;-)
Imorgon kommer Ronnie och han kommer vi välkomna med öppna armar !!!
En till som kan bära och lyfta, plötsligt kommer vi bli en femklöver...*tss




Nu ska jag ta en promenad med Zissi så att vi är redo när bröderna grus dyker upp ;-)

Ha en trevlig kväll !

Kram H. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0