Vardag....




Måndagen är här med full kraft.
Fullt ös direkt på morgonen.
Dennis ska iväg och spela skol-DM idag, så det var inte bara jag som skulle upp halvsex utan även sonen.
En tröööööött tonåring är inte lätt att få upp så tidigt en måndagsmorgon efter helgen.
Men gäspande satt han där vid frukostbordet nästan klar när jag stack imorse.
Håller tummen att dom vinner sina matcher idag ;-)


Full rulle även på kontoret, ett helt gäng med killar stod och väntade, ivriga att få komma in på kontoret och få morgonens första kopp kaffe och vänta in måndagens jobb.


Nu har alla åkt och det blev lungt en stund, bara jag och radion.
Tittade på klockan och såg att den redan är halv elva =O
Vart tog den här förmiddagen vägen ?
Hoppas att resten av måndagen går lika fort ;-)
Men gissar att den gör det.
Ska bara vara på kontoret fram till tolv, sen lunch sen jobbärenden ute.


Sen hem, laga middag, fixa matlådor,hänga upp tvätten som jag slängde in i maskinen imorse,betala räkningar, köra/hämta till fotbollsträning och förhoppningsvis hinna titta lite på idol där emellan :-)
Kallas vardag, tror jag *tsss


Har haft en riktig "fixar-helg"....
Känns skönt men hade hoppats att jag skulle hinna med att tvätta alla fönster i vardagsrummet också, meeeen blir inte alltid som man tänkt.
Får se om jag hinner nästa helg.
Ska ju ha några schyssta gardiner att sätta upp där också.
Är otroligt trött på mina vardagsrumsgardiner som jag har i skåpet.
Jag vill ha lite färg, lite härligt starka höstgardiner.
Tror att jag ska försöka klämma in ett besök till Ikea i veckan ;-)





Charlie Sheen slutar i 2 1/2 men och Aston Kutcher tar över.
Kommer det att bli lika bra ?
Återstår att se ;O

Sheens sista scen :



(Klicka på bilden)


Ha den bästaste måndagen !!!

kram H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0