Grattis....




Idag, den 28:e September skulle min mamma och pappa ha firat sin Bröllopsdag.
En dag som brukar innefatta massor av glädje blir plötsligt en dag fylld av sorg.
Just den 28:e är lite av en speciell dag i vår familj.
Inte bara bröllopsdag utan killarna i familjen har namnsdag och Christer fyller år.
Skickar massor av styrka och kärlek till min mamma denna dag ♥


Vill också gratulera mina fina bröder på namnsdagen ....
♥GRATTIS !♥

och
Christer på födelsedagen !
Hipp hipp hurra för dig på din födelsedag !!!♥




Till världens bästa pappa !
Saknar dig hela tiden, varje dag, varje timme, varje sekund.
Du saknas mig !
Jag har ingen möjlighet att tända ett ljus hos dig idag, på din namnsdag och din bröllopsdag.
Jag tänder ett hos mig istället, för dig, min fina fina pappa.
Idag skulle du och mamma ha firat att ni varit gifta i 48 år.
En lång tid, ett helt liv.
Längre än vad jag har levt.
Idag fyller Christer år, på söndag fyller jag.
Kommer du ihåg hur avis jag var när jag var liten över att jag var den enda i familjen som inte hade något att fira den här dagen, den 28:e ;))
Tommy älskade att reta mig för det, syskon kärlek på hög nivå ;-)
På söndag kommer mamma hem till mig.
Hon ska bo hos oss tills på fredagen, då åker vi upp till marknaden, jag, mamma, Jessica och Christer.
Marknaden är så mycket du.
Tänk vad roligt vi har haft dom helgerna.
Vi har skrattat så mycket och jag har så underbara minnen och bilder från många av dom marknads helgerna.
Vi köpte alltid glassbakelser och gick med i marknadens V75-system.
jag lovar att jag ska gå med i år också och jag ska köpa glassbakelser och vi ska fika och tända ljus i din ära.
Vi kommer och gör fint hos dig och farmor då.
Vi ska sätta ljung i varma färger och tända ljus så ni har det varmt och gott.
Grattis på namnsdagen, Pappa !
Vi ses ♥
Kramar från din dotter.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Så fint du skriver till din pappa!!

Och till alla i din familj!!

Attan sitter med tåren på kinden igen!!

Ibland önskar man att man hade en xtra länk till himlen & få skicka ett brev iaf en gång per månad!!

Att man fick ett brev tillbaka vore ju galet bra!!

Men det är väl där känslan igen av närhet måste påtalas!!

Det är väl det vi får kalla sk brevet,,att dom svarar oss på sitt eget vis!

Ha nu en fin kväll& sköt om dig!!

Kram,,vi hörs!!

2011-09-28 @ 15:58:47
URL: http://susanne64.dinstudio.se
Postat av: Annika

Så fint skrivet! Förstår att det är mycket tankar och tårar en sån här dag./Kramis

2011-09-28 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0