Gott Nytt År !


Ja, då var den här......
årets sista dag !!!
Dax att släppa in ett nytt fräscht år fullt med möjligheter.
För min egen del så hoppas jag på att 2011 blir ett roligare och bättre år
än vad detta har varit.
Känner redan nu positiva vibbar inför det nya året.
Gamla vänner och släktingar som dykt upp i mitt liv, nya vänner som jag har fått äran att lära känna.
Har inga nyårslöften i år bara nyårs önskningar.
Och dom önskningarna innefattar bl.a hälsa och jobb.
Vad du än gör, vad du än är, vad du än önskar eller ger för löften så hoppas jag att år 2011 blir så bra det bara kan bli för dig.
Önskar dig och de dina ett riktigt GOTT NYTT ÅR !
Ha det bäst och en bra Nyårsafton =)
Kramar H.




Kommentarer
Postat av: Sara

Jättetack! GOTT NYTT ÅR!

2010-12-31 @ 11:19:44
URL: http://smuppra.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig vännen! /Största kramen

2010-12-31 @ 13:59:39
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0