Grå, gråare, gråast...


Det ser ut som om någon har tagit en pensel och målat hela världen grå =O
Så fort det blev 1:a november så kom gråheten.
Allt ser trist och lite skitigt ut.
Borta är allt som är grönt och skönt.
Nu är det ju nästan så att man längtar efter lite snö så att världen blev vit och ljus igen.
Eller man kanske skulle ha en värld av blommor ;))))))
Kommer ni ihåg den här filmen ?
Oj vad tårarna trillade när man hörde den här låten i slutet av filmen =)



En annan film som fick mina tårar att trilla var " I taket lyser stjärnorna ".
Jag var väl en av dom få som inte hade sett den.
Men igår gjorde jag det och mascara ränder täckte hela mitt ansikte när den var slut.



En film att rekomendera =)


Idag börjar höstlovet här i 08-land.
Så det lär vara fullt av skolediga barn vart man än ska idag.
Jag har lite papper som jag måste fixa med sen ska jag klämma in ett träningspass.
Ha det bäst och en bra måndag ;)
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Usch ja Helen, allt ser så grått ut nu ute, hunden blir så skitig nu när man går ut... Bra med vitt vovve... :-))

Ha det så bra!

Kram Susanne

2010-11-01 @ 12:43:59
URL: http://livetisusanne.blogg.se/
Postat av: Mita

November är en grå månad.Kala grenar mot en grå himmel,dis och duggregn.Men den rullar på den också,och snart kommer advent och lyser upp.

Kram vännen!

2010-11-01 @ 20:45:33
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Ja, november är grått. Men igår var det riktigt vart ute och solen sken. Och inte blåste det heller! Idag däremot så var det riktigt grått, men för min del är det OK så länge det inte är kallt och blåser! /Kram

2010-11-02 @ 01:10:03
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0