Final från Karlstad...

 
En riktig rugg rugg morgon.

Hade ingen ved inne annars hade jag tänt en härligt sprakande brasa i öppna spisen.
Men vem orkar släpa sig ut tidigt på morgonkvisten för att bära in en massa ved, inte jag.
Så det fick bli ett par raggsockor på fötterna och en extra kofta istället.
Inte samma mysfaktor direkt, hahaha, men dock lika varmt och skönt ;)


Idag är det fredag och snart helg =)
Ikväll blir det väl troligtvis att titta på IDOL.
Fredagsfinalen sänds ikväll från Karlstad och temat är klassiker.


Idolernas låtval är :

1. Andreas
Celebration - Kool & the Gang
2. Jay
Fly Me To The Moon - Frank Sinatra
3. Linnea
I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch) - The Four Tops
4. Olle
Let's Dance - David Bowie
5. Minnah
Always On My Mind - Willie Nelson

Extranummer :

1. Andreas
She´s a lady - Tom Jones
2. Jay
Like a prayer - Madonna
3. Linnea
The winner takes it all - Abba
4. Olle
Your song - Elton John
5. Minnah
I´m so excited - Pointer Sisters

Kan ju bli rätt så bra underhållning med tanke på låtarna =)
Ha det bäst och en bra fredag !
kram H.



Kommentarer
Postat av: Lilitha

Vad bra...då vet jag. Slipper jag gå in på Aftonbladet å kolla.



Önskar att jag hade en brasa att tända...har inte ens raggsockor. Får ta och skaffa det. Men en kofta har jag..haha. Ha en riktigt trevlig fredagskväll. Kram Lilitha

2010-11-19 @ 13:38:17
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0