Måndagmorgon :/


Måndagmorgon !
Alltid lite speciellt med måndagsmorgon.
Allt går extra tungt på morgonen, inget flyter på riktigt som det ska.
Det är som att måndags morgon ska jäklas lite och tala om att helgen verkligen är över och vardagen is back !!!


Var otroligt skönt att komma bort några dagar, att få andas lite dalaluft även om det var en väääldigt kall luft *tss
Men ändå så skönt !
Man behöver komma bort ibland, bara byta miljö och se nåt annat.
Det bästa var ju förstås att få träffa mamma, pappa och brorsorna =)
Vi kommer ju inte att ses förrän efter jul så det var riktigt skönt att få umgås och skratta tillsammans.
För skrattar ju gör vi otroligt mycket när vi ses och det är härligt.
Ett gott skratt förlänger ju livet, sägs det och det stämmer nog bra ;)
Finns inget härligare än att få skratta sådär ordentligt, att få skratta så man blir helt slut, det värker i magen och i kinderna bara för att man har skrattat så mycket....det är en härlig känsla.
Man känner sig befriad på någotvis ;)


Idag ska jag ta mig upp på vinden för att leta fram alla adventsljusstakar och stjärnor.
Måste ju kolla om dom fungerar.
Brukar ju alltid vara nån som har lagt av och man får köpa in sig på en ny.
Tänk att det är 1:a advent på söndag, otroligt !!!
Tiden bara rinner iväg och det är bara 33 dagar kvar till Julafton :
Ljus med datum som brinner ner mot jul.

Fick med mig ett gäng julklappar hem från Rättvik, så nu står dom där, dom första klapparna inslagna och klara och bara väntar på sina julrim ;)))



Ha det bäst och en uuuunderbar MÅNDAG ;))))
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, måndagar har en tendens att komma alldeles för fort.



Jag har oxå börjat att fixa lite med julklappar...kul att vara ute i god tid för en gång skull. Och nu till helgen ska julstjärnorna upp...det blir mysigt. Ha en bra mån-dag. Kram Lilitha

2010-11-22 @ 14:29:56
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Roziez

Ja, tänk vad tiden går!Jag ska oxå dyka ned i mina kartonger snart för att leta adventsprylar,fniss. Och på söndag ska vi till den årliga marknaden inne i Trosa.Ser att du varit hos dina föräldrar ett tag och njutit,skönt för dig. Å så ska ni lämna Sverige över jul,det var väl att klokt val. Du behöver nog koppla av efter allt, vad jag kan förstå. På fredag kommer min dotter och svärson hem.De "rymde" till Mexico de rackarna för att fira hennes 40årsdag i förväg,medan vi andra fått passa hund och skola i det gråtrista vädret.

Ha en bra vecka....kramen

2010-11-22 @ 15:11:07
URL: http://www.rozami.se
Postat av: Mita

Visst är det skönt att komma bort och byta miljö ett tag.Inte helt fel att träffa nära och kära heller.

Kram vännen!

2010-11-22 @ 16:43:51
URL: http://mithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0