Gustav & Alla Helgon....



Denna soliga lördag är inte bara Alla helgons afton utan också Gustav Adolfs dagen.
Gustav Adolfsdagen är en temadag som firas den 6 november till minne av Gustav II Adolfs dödsdag 1632 och är allmän flaggdag i Sverige.
En del firar denna dag med en Gustav Adolfs bakelse :



Jag hoppar över detta firande (brukar inte bry mig om denna dag heller) och ska försöka kurera min onda rygg.
En stund i jacuzzin kan hjälpa lite.
Så det tänker jag börja denna lördag med.
Om jag känner mig bättre ska jag försöka hinna ut till VH och besöka Sussi och Livskällans öppet hus, beror på om jag har bil vill säga, annars hinner jag inte.
För Jessica ska ha fest här hemma ikväll så jag ska hjälpa henne att fixa inför den.
Sen måste vi andra familje medlemmar försvinna här hemifrån några timmar och inte vara tillbaka förrän gänget har dragit vidare in till stan.
Hade hoppats på att vi kunde se nån dvd hemma hos några kompisar ikväll eller nåt men så blidde inte fallet, man kan ju inte gärna våldgästa folk ;)))
Så vi drar på bio och går ut och käkar istället.
Filmen vi ska se (tror jag) är "Himlen är oskyldigt blå" :




Önskar er alla en trevlig Alla Helgons Afton !
Ha det bäst =)
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas din rygg snart blir bra. Hoppas också att kvällen blir trevlig med middag och bio. /Kram

2010-11-06 @ 20:39:34
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0