Tröööött !!!


Känns i hela kroppen att det är måndag....
är sååå galet trött !!!
Ska erkänna att jag har träningsvärk oxå efter helgens motionspass *tss
En del säger att man ska träna bort träningsvärken och en del säger att man
ska vila.....vem ska man tro på tro på tro på när alla säger si sådär ????? ;)))))
Hade planerat att lägga in ett gummibands pass idag men kroppen skriker : NEJ !!!

Såå jag får se hur det blir, kanske kanske ?!?

Var ganska så segt på jobbet idag.....fanns inte så mycket att göra,
konstigt nog för måndagar brukar vara full rulle.
Men dagen rullade på och nu är måndagen över.....YES !!!

Åkte till Centrum efter jobbet och beställde lite mediciner på apoteket, shoppade loss inne på KICK´s och handlade middag.
Det var fullt med poliser där, har ingen aning om vad som hade hänt.
Stor folksamling runt polisbilarna och pikébussen var det.
men vad dom tittade på har jag ingen aning om ???

Hade tänkt ta en tur upp på Lindex också men då kommer man alltid hem med en tröja eller två...*tsss
Så jag hoppade över den frestelsen och åkte hem.

Idag blir det lasange till middag.....I like =D


Näää, lika bra att hoppa i träningskläderna och köra ett litet pass innan man slöar till.
Kan ju testa om det verkligen går att träna bort träningsvärk som en del säger ????


Vad jag ska se på tv idag :

 * Halvåtta hos mig / Tv4
 * Ullared / kanal 5
 * Paranormal State / Tv4 plus


Ha det bäst och en fortsatt bra måndag !
Kram H.



Kommentarer
Postat av: Mita

Ja nu är måndagen inne på sista varvet,gråmulet och blåsigt. Det här med att åka upp på stan och bara uträtta nåt ärende och sen åka hem utan att handla,det går inte."Råkade" hamna på HM och hem kommer man med en jacka. Fast i och för sig så behöver jag en ny,hmmm...

Gick det att träna bort träningsvärken?

Annars får du vila bort den i tv soffan,

Kramiz!

2010-10-18 @ 16:21:16
URL: http://mithas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ! Nu är man mätt och belåten efter lasange och sallad =)))Vad härligt att du fick tag i en jacka ialla fall ;)))) Hur ser den ut ??? jag stormtrivs i min nya blåa täckjacka.Hade den i helgen när jag var på fotbolls-cup och den var varm som bara den.Jag lyckades nog inte träna bort träningsvärken, hahaha.Har ont i varenda muskel nu efter träningspasset idag.Undrar om jag kommer upp ur sängen imorgonbitti ??? ;-) ha en trevlig kväll ! kramar Helen

2010-10-18 @ 17:53:36
Postat av: Sara

Vad gäller träningsvärk tror jag helt enkelt att det är så här. Du ska inte träna ett normalt träningspass, för då återhämtar sig inte musklerna och du sliter istället på dem. Du ska inte vila så pass mycket att du typ ligger i sängen och knappt rör dig, för då blir du stel istället. Det bästa vore därför att köra typ lågintensiv träning. Har du träningsvärk i lår och rumpa, gå en promenad (inte världens PW då alltså). Så därmed kom vi fram till det klassiska: lagom är bäst.

Ha det gott!

2010-10-18 @ 19:54:35
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej Sara ! Tror att du har rätt ang. dina tankar om träningsvärk. Jag körde ett alldeles för hårt pass igår.Har superont idag....skulle nog ha kört ett litet lungt stretch-pass istället ;))Så idag hoppar jag över träning helt och hållet och känns det okey imorgon kör jag en PW med stavarna annars en vanlig promenad.Och det är såååå sant : Lagom är bäst !!! ;)))) Kram Helen

2010-10-19 @ 14:22:22
URL: http://svartss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0