Glädje, sorg & pumpa !


Tänk vad bra man måste må......
Först bli utröstad och få åka hem och sen komma tillbaka in i tävlingen
rocka skiten ur dom andra.
Grymt gjort av Minnah !!!!

"Förra veckan fick Minnah Karlsson, 21, lämna tävlingen.
I går knockade hon alla motståndare i ”Idol”.
– Precis den revansch jag behövde, säger hon om succécomebacken.
Jublet och applåderna visste inga gränser.
Efter Minnah Karlssons framförande av ”Twist and shout” i går fick hon ta emot hyllningar från både publiken och juryn.
– Du har varit bäst hittills i kväll, sa Laila Bagge Wahlgren."

Glädje & Besvikelse :


Jay och Minnah var helt klart bäst igår, tätt bakom kom Elin och Daniel.
Kommer att bli en hård kamp om att bli IDOL 2010 tror jag.

Idag ska jag åka och köpa en pumpa som jag ska karva ur och sen försöka
mig på att göra en scary Halloween pumpa ;)))))

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0