3:e kvaldagen...

Middagen är avklarad & disken är undanplockad.
Ska straxt sätta mig och hjälpa Dennis & förhöra
honom inför morgondagens prov.
Lite tuffare nu när han går i åttan.
Mer läxor, mer prov, mer förhör, mer fotboll och
mer träningar och matcher.
Så det gäller verkligen att planera sin tid.
Men Dennis har varit grym på det hittills så jag tror
inte att det blir några problem =)))))
Sen är det dax för IDOL igen.
Tredje programmet i kvalveckan.
Dom som tävlar ikväll är :
Minnah Karlsson, 21 år, Hallstavik
Låtval: Not ready to make nice (Dixie Chicks)

Daniel Norberg, 20 år, Uddevalla
Låtval: High and dry (Radiohead)

Malin Brännlund, 20 år, Falun
Låtval: Thank you (Alanis Morissette)

Jay Smith, 29 år, Helsingborg
Låtval: Wherever you will go (The Calling)

Michaela Osberg, 16 år, Helsingborg
Låtval: When i look at you (Miley Cyrus)

Simon Lingmerth, 24 år, stockholm
Låtval: Kiss (Prince)


Dom som har gått vidare hittills är :
Chris Andersen & Linda Varg


Alice Hagenbrandt & Andreas Weise


Min favorit hittills är Linda Varg, jag tycker att hon är grym ;)))
Tror att hon kommer att hamna i topp 3 !
Den som lever får se *tss

Nu plugg med sonen =)
Ha en fortsatt bra onsdagskväll !
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0