En liten glimt av solen...



Fick några timmars sömn inatt i allafall.
Satt här med en kaffekopp och försökte vakna till då jag såg att regnet plötsligt började falla.
Känner att jag inte riktigt fungerar som jag ska.
Tog ett tag innan jag kom på att jag hade ett berg av tvätt som hängde ute.
Tog mig ut, tog in all tvätt, fick springa i 3 omgångar innan allt var inne.
satte mig vid köksbordet och ironiskt nog, precis då så tittar solen fram för några minuter.
Nu är den borta igen och småduggandet har tagit vid, men en liten flurt av solen fick jag vid mitt morgonkaffe.
Idag ska vi äta lunch hemma hos Christer sen måste jag åka och handla svarta strumpbyxor till begravningen.
Nu ska jag ta en promenad med hunden.
Ska gå i skogen och njuta av tystheten.
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0