Djungelns lag...

Tjo !

Då har halva måndagen gått....Yeees!

Älskar när måndagen är över för då rullar resten av veckan på snabbt som bara den ;)))

Hade planer på att vara tidigt på jobbet i morse.

Jag var där tidigt också men som vanligt fanns det ingenstans att parkera bilen.

Eller jo, det finns massor av parkeringsplatser i Västberga men det är upptaget överallt.

Och på morgonen är det Djungelns lag som gäller.

Ser man en parkering är det bara att gasa och tränga sig in så fort man bara kan.

Försökte den varianten vid några tillfällen imorse men jag är tydligen en kissekatt bland alla lejon där ute i parkerings djungeln .....inte tillräckligt tuff och inte tillräckligt snabb.

Men lite slug är jag allt.

Såg i backspegeln att en bil åkte, jag backade lite försiktigt bort från dom stora lejonen och låtsades att jag, den lilla kissen gett upp.

Dom gav mig knappt en blick, för upptagna att putta bort varandra och slåss om dom få rutor som fanns kvar.

Jag backade tyst och försiktigt, vände och vips så stod jag i en ruta utan att nån märkt nånting Hehehe ;)

Inte snabb och tuff nog men lite slug ;-)

Imorgon hoppas jag kunna köra på samma taktik =D


Dennis var lite deppig imorse över att PRAO:n var över.
Han trivdes verkligen bra där.
Men nu är det skola som gäller igen i några veckor innan Påsklovet.
Nu rullar det på snabbt.
Helgen efter påsk är det Valborg, helgen efter det är det stora Vårmarknaden uppe i Rättvik och då ska jag dit och shoppa lite ;))))

Såååå mysigt med Marknad !
En speciell stämning när man går där mellan alla stånden och hör alla Knallar ropa mellan stånden :
- Kom och kööööp !
- X-tra billigt idag !!!
-Ta tre betala för två..
- Här var det korv !!! Korv i långa rader...
Just love it ;)))


Ikväll blir det TV4 hela kvällen för min del :
19.30 - Halv åtta hos mig
20.00 - Mamma byter bo
21.00 - En unge i minuten

Ha en fortsatt bra dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0