Tack ;-)





Har varit en stressig dag.
Har inte ens hunnit med att blogga ;)
Brukar ha lite td över på morgonen innan allt kör igång men inte denna morgon, fullt ös medvetslös.
Kände mig som en trasa när jag slutade jobbet.
Kom på att min rouge var slut , vilket kändes som ett heltt företag att åka och handla.
Men tog mig i kragen och åkte till Kicks och köpte min rouge och lite annat kul.
När jag skulle betala småpratade jag med kassörskan som plötsligt sa :
- Du ser så brun och fräsch ut !
- va? Jag ? Näää ! Usch, nej, absolut inte.........
Varrför gör man så ?
Vadå, undrar du ?
Jo, när nån säger något snällt så ska man alltid komma med tusen motsägningar och förklara och stå och tramsa.
Varför kan man inte bara säga :
- Tack !
Man blir ju glad av att någon säger något snällt till en.
Speciellt en dag när man inte känner sig brun och fräsch, speciellt en dag när man känner sig som en trasa.

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och försvinna in ii drömmarnas värld ;-)

sovgott !

Kram H.






Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tog mig väldigt många år innan jag lärde mig att ta emot en komplimang! /Kramen

2011-08-18 @ 23:55:18
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0