Vakna nätter...

Godmorgon !
Söndag, en ny helg som lider mot sitt slut.....:/
Tänk om helgerna kunde vara 3 lediga dagar och så jobbade man fyra , Peeeerfekt !! ;-)
In my dreams ;))
Men har i alla fall den här dagen att spela på innan allt rullar igång igen med en ny måndag.



Igår tog jag det lungt, fixade lite hemma vilket passade perfekt med tanke på att regnet vräkte ner utanför fönstret.
Kände mig lite skum i kroppen, hade ont i leder och muskler.
På eftermiddagen fick jag ett sånt grymt krampanfall i bröstet och i ryggen.
Det gör såååå jäkla ont och man blir helt slut efteråt.
Svetten rinner, tårarna rinner och man blir helt färdig.
Så min eftermiddag/kväll blev "vila i soffan".
Idag känns det som en ångvält har kört över mig.
Har ont i varenda muskel bak i ryggen och fram i bröstet.
Tyvärr är dessa krampanfall något som jag måste leva med, hör till min sjukdom.
Visst okey, men måste det göra så in i h...... ont ?!!







Igår var sonen och en himla massa kompisr till honom inne i Kungsan hela kvällen.
Det var en massa jippo, The Voice som anordnade en massa musik och kul.
Dom hade antagligen jätte kul, mer kul än vad jag hade som satt hemma och var orolig.
Fick inte tag i honom via sms eller telefon.
Ville veta vilken tid dom skulle åka hem.
Efter låååång tid ringde han.
- Är sånt liv här så jag har inte hört telefonen. Sa han
Jag andades ut, för jag hann tänka en hel del oroväckande tankar innan han hörde av sig.
Ronnie satt uppe och väntade på honom, jag gick och la mig eftersom jag var så slut efter mina krampanfall.
Men hade såå svårt att sova.
Slumrade till men vaknade gång på gång.
När jag väl hörde att han kom hem slappnade jag av och kände hur trött jag var.
Somnade som en klubbad oxe.
Min lilla stora kille har blivit stor så fort.
Nu har man en tonåring till som vill börja röra på sig.
Och hur jobbigt och hur orolig man än är som förälder så måste man ju släppa iväg sina barn.
Oroliga och vakna nätter, det är livet som tonårsförälder ;-)









Idag har jag en fika-date med min vän Annika =)))
Ska bli så kul, var länge sen vi träffades.

Ha det bäst och en fin söndag !

kram H.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0