♥♥♥♥Fredag♥♥♥♥


Fredag och fredagsmys och många bänkar sig i soffan ikväll med något gott att äta och stora förhoppningar till att det är något bra på tv.
Och hur ofta är det något riktigt bra på tv ????
På sista tiden, nästan aldrig !!!
Det har verkligen varit katastrofdåligt !!!
Är det inte matprogram så är det byggprogram och det börjar man tröttna på, rejält =O
Ikväll hoppas vi på något bättre =)

Så här ser det ut denna fredag :


Kanal1
20.00 - På spåret
21.00 - Skavlan
22.00 - Norsk film från 2008


TV2
20.00 - K Special om Nils Petter Sundgren
21.00 - Aktuellt
21.30 - Trädgårdsapoteket
22.00 - Sportnytt


TV3
19.20 - Mumien, återkomsten (Amerikansk långfilm fr. 2001)
22.00 - Red Dragon ( Amerikansk långfilm fr. 2002 )


TV4
20.00 - Let´s Dance
22.00 - Nyheterna
22.25 - Let´s dance fortsätter


Kanal5
20.00 - CSI NY
21.00 - Criminal minds
22.00 - Hotet inifrån ( Amerikansk Thriller fr. 2006 )


TV6
20.00 - The legend of the seeker
21.00 - Stargate Universe
22.00 - Hollow man ( Amerikans skräck fr. 2000 )


TV4+
20.00 - Gyllene Tider Parkliv
21.00 - Leilas mat
21.30 - Hästgalan 2011
22.30 - Mord i sinnet


TV4 fakta
20.00 - Sprängarna
21.05 - Andar, finns dom ?
22.00 - Ambulans, först på olycksplatsen

Ja, det var några kanaler.
Fanns faktiskt några program som föll mig i smaken.
Dom som jag gillar och kan tänka mig att se har jag strukigt under med fet text.
Hittade du nåt som du gillar ?
Är man Let´s Dance - fan så har man ju hela fredags kvällen räddad men för oss som inte är det är det lite knepigare ;)))

Alla gillar ju inte fredagsmys, hittade den här bilden *tsss


Imorse hade låsen fryst på bilen, på båda sidorna.....aaaargh =O
Annars brukar det vara på en sida.
Är det förardörren så kan man ju klättra in från passagerarsidan.
Men nu var det båda framdörrarna.
Så jag fick klättra in från baksätet....vilken syn, hahaha, ovig som bara den så försöker man vika ihop sin knubbiga kropp så mycket man bara kan för att lyckas komma över till förar sätet.
Efter en svettig kamp lyckas man och kan starta bilen för att sen kravla sig tillbaka till baksätet med is-skrapan i högsta hugg.
Helt genom svettig tar man sig ut och håller tummarna att ingen granne står i förnstret och tittar på morgonens akrobatnummer.
Skrapar bilen, och är precis klar då min käre son kommer ut som ska åka med mig till skolan.
Han tar sig in i bilen hur smidigt och lätt som helst och lyckas öppna båda framdörrarna.
Där stod jag med låååång näsa, hahaha.
Kan säga att kroppen fick sig en riktig genomkörare denna fredags morgon i alla fall *tsss


♥♥♥♥ Ha det bäst och en fin FREDAG ♥♥♥♥
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0