Sol, Marabou och Kinnaman...




En ny underbar och solig dag !!
Härligast idag var att jag hade möjlighet att njuta av solen på eftermiddagen =D
Har tillbringat några timmar i solstolen, såååå skönt !
Läst, slumrat en stund, fikat i min älskade solstol.
Imorgon överger jag den för en heldags jobb... =(
Men folk påstår att det ska bli sämre väder, deppigt !!!
Får kolla vad meterologerna säger på 22-nyheterna.
Så jäkla typiskt när helgen kommer =(
Men ingen ide att ta ut något negativt i förskott, bättre att leva på hoppet att meterologerna har såååååååå fel ;-)

Gjorde egen potatis sallad till middag som jag serverade med grillade, kryddiga korvar....mums ;)))
Gjorde mycket så att det skulle räcka till en matlåda imorrn =D



Sitter nu i soffan och festar till det med en kaffe och en bit Mmmmarabou ;)))
Gottgottigottgott !!!




Skulle sååå gärna vilja se den nya serien som börjar ikväll med bl.a Joel Kinnaman,
"The Killing"

Säsong 1, Avsnitt 1

Rosie Larsen försvinner och Seattles poliser börjar en utredning om var hon kan befinna sig, de måste fråga ut alla i hennes omgivning för att få en överblick över hennes liv.



Tyvärr så börjar det ju sååå jäkla sent...
Börjar halv elva och håller på till halv tolv !
Och det blir sent om man börjar jobba klockan 07.00 =(
Så typiskt, alla bra serier går på vardag kvällar och på helgerna är det bara skit på tv =O


Meeen jag får väl antingen se det och ta en trööööött fredags morgon eller hoppas på att jag kan se reprisen ;-))))

Vilket jätte problem *tsss ;)))

Ha en fortsatt mysig kväll !
Själv fortsätter jag och smaska på min Mmmmmmmarabou ;-)

Kram H.



Kommentarer
Postat av: Sara

Brukar kunna se på webtv eller så får du spela in så kan du kolla under helgen när bara skit sänds :-p



Hoppas det är bra på jobbet denna fredag. Är ju varmt ute men lite kvavt...

Kram

2011-07-01 @ 13:24:44
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0