Glömde giftdagen...

Blidde ingen tupplur i solstolen för min del idag.
Hade "glömt" att det var cellgiftsdagen och när jag tar dom sprutorna får man inte sola.
Så det var bara att hålla sig inne.
Hade annars varit en grym dag att ligga i solstolen på altanen ;-)
Var inbjuden till grannarna på sudentparty men var ju tvungen att tacka nej.
Men var i alla fall inne och kikade på hur fint dom hade dukat och dekorerat med blommor och ballonger =D
Imorgon tar Tobbe studenten.
Jessica och jag var i Farsta och köpte studentpresenter till honom och födelsedags present till mamma som fyller år på torsdag.
Jag har ingen möjlighet att åka upp tills dess så jag skickar presenten med Christer, dom åker upp imorgon.
Kan inte skriva här vad jag köpte fall mor min är inne och läser ;-)


Happy Birthday Graphics



Hade tänkt ta ett litet kvälls dopp ute i jacuzzin men är fortfarande snurrig av gifterna så jag hoppar över det och spar det till nån annan kväll, kanske imorgon ;-)





Tror istället att jag tar en dusch och kryper ner i sängen med en bra bok =)

Hör´s imorgon !
Sov gott
Kram H.



Sweet Dreams Graphics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0