Högt tryck ?

Hej !
Solen skiner äääntligen i 08-land.
Jag ska bege mig Serafen och börja med en blodtryckskurva.
Har gått länge med högt blodtryck.
Skulle ha börjat med kurvan för flera veckor sen.
men det är inget jag har prioriterat.
Gissar att min blodtryck är högre än nånsin efter allt som hänt .
Fick höra om en kille igår som gått länge med högt blodtryck och till slut fick en stroke.
Det skrämde mig, så nu ska jag ta tag i det.
Så nu beger jag mig till kungsholmen.
Håll tummen att blodtrycket är ganska okey ialla fall =O

kram H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy d med blodtryck,,är lite nervigt för sambon som nu intar 3 mediciner för just detta,,ja varningen är ju kroppens lilla röst!!

Hoppas d gick bra för dig:-))

Härligt ljus du har fått in på bloggen,,

Kram hela dan!!

2011-05-26 @ 12:08:57
URL: http://www.susanne64.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0