Liiite gnällspik ;-)



Världens skummaste väder =O
Ena stunden lyser solen, sen regnar det, blåser halv storm, solen lyser igen, det åskar, regnar, sol.........
Om och om igen.
Nu får vädergudarna bestämma sig.
Skulle inte bli något regn i Stockholm idag....meeeen oh så fel dom hade.
Jag som kollade vädret imorse, hängde ut tvätt i "naturens egna torktumlare", vinden och hade stort hopp till att det skulle torka snabbt.
Meeen ack vad man bedrog sig.
Ute på tvättställningen hänger tvätt som är dubbelt så blöt nu än vad den var när jag plockade ur den ur tvättmaskinen.
Bara att låta den hänga, va ;-)
Så nu har jag varit en riktig gnällspik gnällt lite om vädret.....`tsss




Dennis fick skjuts både till och från träningen så jag slipper ge mig ut.
Skulle skrämma ihjäl folk om jag visade mig ute.
Båda mina ögon har svullnat upp p.g.a pollen.
Ser hemsk ut.
Illröda ögonlock, svullna så det ser ut som två pingpongbollar.
Så jag är väääldans tacksam att jag slapp visa mig ute.
Nu kan jag sitta i soffan och se hemsk ut istället ;-)


Ungefär så här ser jag ut på ögonen fast det är rödare och dubbelt så svullet.
Snyggt, va ;)))

Var med Jessica på Lindex idag och hon köpte en jätte fin klänning och jag som såg lite hemlig ut med mina stora solglasögon på köpte en jätte söt stickad bikini överdel.
Gillade inte underdelen som var till så jag får leta efter nåt annat.
Ett par snygga badshorts eller nån annan underdel.




Liite trevlig shopping ;-)

Nu väntar jag på " Fyra bröllop" på fyran.
Lite kul att få se olika sorters teman och vad brudarna får för poäng.





Ha en trevlig kväll !
Kram H.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0