En bra morgon...



Löööördag !
Lööördag....om man smakar på ordet så smakar det nästan lite sött, som godis ;-)
En ledig dag är lika med en härlig dag.
Ja, inte alltid kanske men idag.
Jag mår bra, känner mig glad och tacksam över så mycket.
Livet är så kort så man måste ta vara på dom fina stunderna och dom små sakerna.
Idag är en sån dag, man vaknar och känner sig lugn i hela kroppen, man känner att man mår bra, är glad, är tacksam för en ny vacker dag med sina nära och kära.
Idag har jag inte ont nånstans, en underbar känsla.
Har haft några smärtfyllda dagar i veckan, men idag är jag smärtfri, i alla fall än så länge.
Ska njuta av denna soliga höst lördag.
Vi ska fixa och trixa på tomten, Ronnie ska spika trall.








Vill gratulera mina fina kusiner Ingvar och Peter som fyller år idag =)))
Hipp hipp hurra för er på eran födelsedag !
GRATTIS





Ha det bäst och en fin lördag och om du har möjlighet, njut av solen ;-)

Nu ska jag spela Lotto och V75 och hålla tummen att turen kommer till mig den här lördagen (Skumpan börjar bli gammal som står redo att korkas upp i kylen *tsss ).

Kram H.




Kommentarer
Postat av: Sussie Ö

Halloj vännen!

Skönt att du känner dig som ca 25 år idag da,,fniss!

Underbart väder,,löning,,jag väntar oxå på att skumpan ska få öppnas!!

Storvinster väntas att delas ut!!

La familja drar till Grönan,,jag donar med fix hemma,,hur kan man samla på sig så attans mycket skrot??

Ikväll blire tjejmiddag med planering inför Berlin!

Ska bli kul att träffa brudarna igen!!

Ha en härlig lördag & så håller vi alla tummar på vinst!! Iaf lite,,fniss!

Kramar i stora lass!!

2011-09-24 @ 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0