Blås Onsdag...




Blåser halv storm ute !
Siljan ser inte inbjudande ut....
Går vita gäss på sjön och vågorna är höga.
Tur att man ska hålla sig på torra land ;-)

Idag är det dag tre i mammas flytt.
Förkylningen känns lite bättre, risig men tror att den håller på att vända.
Igår tror jag att jag satte rekord i nysattack.
Vet inte hur många gånger jag nös på raken men var ett personligt rekord för mig ;-)
Intresse klubben anmäler....*tss

Sitter och väntar på mina bröder.
Dom är på väg från stugan i Varåsen för en ny dag i flyttens tecken.
Kan säga att det här är den värsta flytt jag någonsin varit med om.
Jag har varit med vid många flyttar men det här ...oj,oj,oj ;O

Igår kväll tittade jag och mamma på Idol i det halvtomma vardagsrummet, börjar eka lite lätt i varje rum nu =)
Började titta på Dr. House men ögonen ville inte riktigt, dom föll ihop gång på gång, bara att inse fakta......Time for bed ;-)
Gick och la mig på min madrass i det tomma gästrummet med min dator och tittade på Svenska Hollywoodfruar som jag missade i måndags.
Herregud, säger jag bara......hon, Gunilla, hon kan ju inte ha alla hästar hemma ?!
Ljög för polisen och betedde sig som en gaaaalning.
Synd att inte polisen blåste på henne lite mer ;)

Nää, nu är det dax att börja packa !

Ha det bäst denna blås Onsdag och håll i hatten ;-)

Kram H.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Skönt om baskeluskerna försvinner mer & mer!!

Du kanske rent av härjar om kring så att du pumpar bort dom!!

Hoppas dagen blir bra för er & att funkar :-))

Sköt om dig,,kram vännen <3

2011-09-14 @ 10:16:52
Postat av: Annika

Du har ju varit med om ett antal flyttar så snart kan du starta eget "Helen s flytt" packar och bär allt.Tänker på er och håller tummarna att allt blir bra till slut./Kramis

2011-09-14 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0