Strumpor & långa ärmar...



Brrr, kallt här på kontoret !!
Ingen värme är påsatt i huset ännu, så det blir riktigt ruggigt.
Börjar mornarna med att tända ljus i fika rummet.
Mys plus att det känns lite varmare.

Får köpa upp mig på lite riktigt varma tröjor ;-)
Var uppe en sväng på Lindex igår men dom hade inget roligt.
Den enda långkofta som jag gillade hade halvkorta ärmar.
Vem vill ha halvkorta ärmar i vinter ???
Då måste man ju ha en långärmad tröja under.
Blidde för bökigt *tss så jag la ner det inköpet.

Insåg imorse att jag behöver köpa upp mig på strumpor, vilket jag köper ett gäng varje år men skumt nog så försvinner dom ???
Sånt är ju enkelt att beställa på nätet, ska ta mig en tur ut på HM.se och se om jag hittar ett gäng varma strumpor och långtröjor med LÅNGA ärmar ;-)




Djurgården spöade AIK i derbyt igår =D
Gillar denna låt så mycket som Micke W hade lagt ut på FB så jag måste självklart lägga ut den jag med, fast här i bloggen ;-)

" Åh, en sådan härlig dag, Djurgår´n vann, Djurgår´n vann.
  Åh, en sådan härlig dag, Djurgår´n vann, Djurgår´n vann.
   Djurgår´n e det bästa laget, spöar hammarby och gnaget.
Åh en sådan härlig DAAAAAG.
Gamla fina Djurgår´n vann!"




Mikael gick vidare i IDOL igår, så kul och bra =D



Idag jobbar jag bara halvdag för jag ska åka med Dennis till läkaren.
Så det känns riktigt skönt, ja inte att åka till läkaren utan att jobba halvdag ;-)

Tittade på vår gräsmatta igår och insåg att den skulle behöva klippas.
Kanske att jag klipper den för sista gången (förhoppningsvis) i helgen om det blir bra väder.
Har nollkoll faktiskt på vad det ska bli för väder i helgen.
Jag hoppas på sol och fint för vi ska hålla på ute på tomten.
Ronnie ska snickra altan och jag ska röja undan fallfrukt (igen) och pinnar och grenar som vi har fått ta ner inför altanbygget.
Det ser allvarligt talat ut som en bomb har släppts på vår tomt.
Som tur är syns det inte från framsidan.
Så där får man försöka hålla fint men gick folk runt hörnet skulle dom få en chock över kaoset.
Men det måste bli rörigt och kaos innan det blir ordning och fint ;-)

Ha det bäst och en bra onsdag !!
Kram H.



Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag tyckte Åhléns hade fina koftor. En del för 199 kr faktiskt. Tror jag ska investera i nån. Indiska har 20 % rabatt på stickat :-)



Kram

2011-09-23 @ 09:41:18
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0