Leeedig !

Helg, lördag, ledig !
Solen skiner och det ser ut att bli en kanondag ;-)
Idag ska jag börja plocka undan "sommaren".
Vissna blommor som står och hänger i sina krukor, prydnads djur i rabatten, solstolar, dynor och annat.
En del grejer får nog stå kvar ett tag till men det mesta åker nog in i förrådet.
See you next year !





Igår efter jobbet åkte jag och Christer hem till Peter och fikade.
Alltid trevligt och kul att umgås =)
Nästa gång får det bli när Annica är hemma.

Fick skjuts av Chrippa hem, sen fixade jag till en middag lite snabbt eftersom köket skulle övertas av ett gäng kräftskive-killar-och-tjejer.
Jessica och hennes kompisar skulle egentligen ha åkt ut till en killes landställe på kräftskiva vilket ställdes in i sista minuten så vår altan blev räddaren i nöden =)
Så det fixades långbord, sånghäften,Västerbottenpajer, kräftor, festhattar m.m
Vi parkerade oss i vardagsrummet och tittade på EM-kvalet mellan Sverige - Ungern medan gänget sjöng snapsvisor och slurpade kräftor så det stod härliga till ute på altanen.
Dom drog vidare lite senare vilket Sverige kanske inte gör, drar vidare till fotbolls-EM nästa sommar på grund av sin förlust igår mot Ungern med 2-1.
Men dom har fortfarande chansen men det hade kännts väääldigt skönt om dom hade fått 3 poäng igår.






Nu ska jag spela på Lotto & V75 innan det är dax att ta tag i den här dagen ;-)


Ha det bäst och en fin dag ♥♥♥

Kram H.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0